piątek, 18 lutego 2011

Zupa krem z brokułów - wersja z łososiem

O tym, że dziś będzie zupa pisałam wczoraj :) Miałam w lodówce jeszcze rosół Dukana i brokuła, którego nie zdążyłam zjeść podczas poprzedniej fazy PW. Tak więc dziś zupa na odchudzanie. 


3/4 l rosołu Dukana (jeśli nie mamy może być odtłuszczony bulion)
1 brokuł
1 plaster łososia 
sól 
pieprz

Brokuł myjemy i dzielimy na kawałki. Gotujemy go w rosole do miękkości a następnie miksujemy blenderem. Doprawiamy do smaku solą, pieprzem i jeśli lubimy to sosem sojowym. Podajemy porcję gorącej, gęstej zupy układając na wierzchu paseczki łososia. Pychota :) Oczywiście łosoś jest tylko dodatkiem i z powodzeniem można z niego zrezygnować a posypać zupę np. pokrojonym jajkiem lub koperkiem.
Smacznego :)

2 komentarze:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mogę się łososiem niemal codziennie zajadać gdyż tak bardzo go lubię. Jestem również zdania, ze bardzo smacznym daniem jest https://mowisalmon.pl/przepisy/stek-z-kapusty-czerwonej-z-lososiem-wedzonym-komosa-ryzowa-i-orzechami-wloskimi/ i ja bardzo chętnie je również przygotowuję.

    OdpowiedzUsuń